Panaszkezelés

Amennyiben panasszal kíván élni tevékenységünkkel kapcsolatban, akkor kérjük, olvassa el az alábbi eljárásrendet.

A PANASZKEZELÉS RENDJE


Panaszt személyesen, írásban nyújthat be. A panaszokról 2 példányos jegyzőkönyvet veszünk fel. Ezt Ön a vevőszolgálatunkon, az oktatásszervezőnél teheti meg.

Az oktatási üzletágvezetőnk haladéktalanul megkezdi a kivizsgálást, az Ön által leírt információk alapján. Ennek érdekében kérjük, hogy panaszát pontosan és minden részletre kiterjedően fogalmazza meg. A kivizsgálás eredményéről, a hozott intézkedésekről 8 munkanapon belül értesítjük. Kárigény esetén az oktatási üzletágvezető megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, megállapítja a kárigényt és az Ön kérelmét az ügyvezető elé terjeszti. Az ügyvezető 3 munkanapon belül dönt, majd írásban értesíti a panasztevőt.

Klaszter térkép

Fontosabb események

Eseménynaptár

Hírlevél feliratkozás

NAIH-90942/2015.

Jelentkezés tagnak

Jelentkezzen klasztertagnak!
Töltse ki a jelentkezési lapot, nyomtassa ki, majd postai úton juttassa el hozzánk.

 

A kitöltött jelentkezési lap megnyitásához legalább MS Office 2007 SP2 vagy OpenOffice program szükséges. Az OpenOffice-t a következő helyről töltheti le ingyenesen: http://www.openoffice.org/hu/

 

Tovább a jelentkezéshez

Weblap készítés: Infoartnet Kft.