Tudod, hogy mekkora előnyöd származik a hashtagek használatból?

Bizonyára mindenki látott már kis kettőskereszttel ellátott rövid kulcsszavakat, amik segítségével specifikus üzeneteket, posztokat még könnyebben találhatunk meg. Ezeket hashtageknek hívjuk. A Neil Patel által készített infografika segítségével rengeteg érdekes és hasznos dolgot tudhatunk meg a hashtagek használatáról.

Miért érdemes foglalkozni a HASHTAG-ekkel?

A hashtagek gyakorlatilag mindenhol ott vannak, ha körbenézünk az interneten. Ezek a tagek az évek alatt a szociális média alapvető és lényeges részévé váltak.

A hashtag kiváló eszköz arra, hogy a közösségi média forgalmadat általánosan megnöveld. A hashtaggel ellátott tweetek például kétszer annyi elköteleződést generálnak irányunkba, mintha azokat hashtag nélkül "csipogtuk" volna.

A felhasználók segítségére sietve Neil Patel készített egy infografikát, ami néhány érdekes információn kívül tanácsot is ad, hogyan használjuk ki a hashtag előnyeit a különböző szociális oldalakon.

A hashtagek hasznát alapvetően két részre lehet bontani:

  • Mivel mindenhol elérhetőek, a saját hálózatodon kívül is megtekinthetik azok, akiket érdekel
  • Segítségükkell még több olyan embert érhetsz el akiket érdekel az adott kulcsszó vagy kifejezés

Hogy használjam őket a közösségi médiában?

A különböző szociális hálózatok résztvevőinek hashtagekre történő reakciója nagyban különbözik egymástól. Míg a Twitteren kettőnél több tag használata nem ajánlott, az Instragamon pont úgy érjük el a legnagyobb hatást, ha 11 vagy annál több hashtaggel tarkítjuk az éppen megörökített és megeffektezett zsíros kenyerünket.

A Facebook és a Google+ támogatja a hashtagek használatát, sőt a Google+ az újonnan felvett posztokhoz automatikusan hashtageket kapcsol a bennük lévő tartalom alapján; ezeket később természetesen kedvünkre szerkeszthetjük vagy akár újakat is hozzáadhatunk. A hashtagek már automatikusan bele vannak építve a Google keresésekbe, ha pedig kifejezetten hashtagre keresünk azt is le tudja kezelni a Google keresőmotorja.

A Facebooknak nem volt könnyű az indulás, hiszen amikor először kezdett el hashtageket használni, az ezekkel ellátott posztok sokkal kevesebb emberhez jutottak el, mint a tag nélküli bejegyzések. Idővel azonban a Facebook is belerázódott a hashtagek használatába, hiszen manapság egyre gyakabban láthatunk hashtaggel ellátott posztokat, ráadásul hatásuk immár pozitív az elért emberek számát tekintve.

Összességében tehát elmondható, hogy érdemes ezeket a tageket a bejegyzéseinkbe, tweetekbe illeszteni, hiszen csupán néhány egyszerű szó és néhány # segítségével látogatottság és forgalomnövekedést érhetünk el.

Ha kíváncsi vagy az infografikára és annak teljes tartalmára, kövesd ezt a linket: www.quicksprout.com/2015/02/20/the-ultimate-guide-to-hashtags/?display=wide

forrás: http://seosiker.hu/blog/tudod-hogy-mekkora-elonyod-szarmazik-a-hashtagek-hasznalatbol

Klaszter térkép

Fontosabb események

Eseménynaptár

Hírlevél feliratkozás

NAIH-90942/2015.

Jelentkezés tagnak

Jelentkezzen klasztertagnak!
Töltse ki a jelentkezési lapot, nyomtassa ki, majd postai úton juttassa el hozzánk.

 

A kitöltött jelentkezési lap megnyitásához legalább MS Office 2007 SP2 vagy OpenOffice program szükséges. Az OpenOffice-t a következő helyről töltheti le ingyenesen: http://www.openoffice.org/hu/

 

Tovább a jelentkezéshez

Weblap készítés: Infoartnet Kft.